Ærligt talt:

Ærligt talt:

Skrevet den: 14. april 2023

Vi ved godt, at produkbranding godt kan være et lavinteresse område, fordi det ofte kun er få gange om året, der er et købsbehov i virksomhederne. MEN det arbejder vi på at ændre.

For vi vil gerne hjælpe vores kunder med at blive husket af deres kunder – gennem branding med omtanke 🤩

Det handler blandt andet om at sikre, at kunderne har kontrol og styring over deres brandidentitet 📣

En af måderne som vi gør det på, er gennem vores såkaldte Logoportal.

Hvad er en Logoportal?

Jo, det er en webshop, et værktøj som vi har designet sammen med flere af vores trofaste kunder – og som derfor er testet godt igennem henover de seneste 3 år 🖥️

Hvad kan Logoportalen hjælpe mig med❓

Den skal hjælpe dig og din virksomhed med 7 konkrete fordele:

1. Overblik: Visuel styring af jeres produktmedia
2. Central styring af brandidentitet
3. Overholdelse af designmanual
4. Decentral bestilling og levering
5. Planlægning, indkøb og rapportering
6. Økonomisk styring
7. Bæredygtighed

Og vel at mærke på tværs af underbrands, afdelinger, domiciler – ja, selv landegrænser således, at kollegerne i udlandet også kan gøre brug af logoportalen.

På den måde bliver det for dig som kunde – der ønsker at arbejde mere taktisk og strategisk med indkøb af produkt-media:

👍🏻 nemt
📊 effektivt
👌🏻 relevant

Så ved at kombinere teknologi og vores passion for branding med omtanke, forsøger vi for, at gøre et ellers lavinteresse område mere interessant for dig derude 😊

Ærligt talt:
All search results