Uden kunder, ingen business ..
det ved vi alle….
Men for, at drive en god sund levedygtig forretning igennem mange år, så er der en vigtig opskrift her :
👉 Sæt dine KUNDER i centrum …
Men, hvordan gør man så det?
Jo ser du, her kommer 4 råd fra os:
💰Beløn dine kunder med din ærlighed og dit hjerterum ..
💰Beløn dine kunder gerne med en lille fysisk gave ved årets afslutning, hvor du takker for samarbejdet …
💰Beløn dine kunder med invitationer til diverse events, fysiske møder, netværks, og ja evt. som her, hvor Elisabeth og Pia Marie tager tiden til at nyde en frokost med et par af vores gode skønne kunder …
💰Beløn dine kunder ved at bede om feedback – bare lyt og anerkend kundens indsigt i jeres forretning. Se feedback som en gave til egen personlige udvikling og din virksomhed …
‼️HUSK:
Se dine KUNDER som dine klogeste venner – dem som tør udfordre dig i tanker og handling.. det er opskriften på et godt samarbejde …
Hos Coredesign arbejder vi meget bevist med at sætte vores KUNDER i centrum, vi tænker hele tiden ind i, hvad der er bedst for vores kunder..😘
Hvad med hos jer, hvor meget sætter I KUNDEN i centrum ?