0
Sidebar billede

Kunde- og Kollegaregler

Kunde- og Kollegaregler fastsætter de værdier samarbejdspartneren har før, under og efter samarbejdet; både som kunde og medarbejder i virksomheden. Coredesign ønsker kundens tillid, så derfor består vores regler af at være ydmyge, opmærksomme, hurtige, troværdige og venskabelige - hvilket vi er overbeviste om skaber de bedste rammer for et samarbejde.

Kuglepen ikonGave ikonT-shirt ikon

Værdier Coredesign vægter højst
Hos Coredesign har vi fastsat vores Kunde- og Kollegaregler ud fra de værdier, som vi vægter højt i samarbejdet mellem to parter.
Vores Kunde- og Kollegaregler skaber og biddrager til tilfredse kunder såvel som medarbejdere internt i virksomheden.
Du kan her læse, hvilken samarbejdspartner Coredesign tilbyder dig.

Vores KOLLEGA-regler hos Coredesign:

  1. Vi er TROVÆRDIGE – vi tager fat i hinanden, hvis der er noget og tager diskussionen åben og ærligt. Vi svinger ikke i humør.
  2. Vi er YDMYG – Vi udviser taknemmelighed, er høflig, siger TAK, roser og motiverer hinanden.
  3. Vi TJEKKER op – når vi giver hinanden opgaver, og husker at følge hinanden tæt op, for at sikre ingen opgaver hænger.
  4. Vi tager ANSVAR – vi overholder vores indgået aftaler og procedurer, og kommer med løsninger på problemer.
  5. Vi holder TONEN GOD – vi tænker over at tale pænt til hinanden, også selv om vi er direkte i vores måde at kommunikere på. Og vi går forrest for at sætte en positiv stemning på kontoret.
  6. Vi tror på RO og ORDREN – vi husker os selv på at bruge chatten til kollega-hjælp og snak. Tænker over ikke at forstyrre ud i rummet.
  7. Vi er VENNER på jobbet – vi tænker på hinanden som vores venner, og respekterer samt finder det positive ved hinandens forskelligheder

Vores KUNDE-regler hos Coredesign:

  1. Vi er YDMYGE – vi er bevidst om at vi lever af KUNDERNE, og har kunden i tankerne ved hver proces. Og vi takker og roser hellere én gang for meget end én gang for lidt overfor vores kunder.
  2. Vi TJEKKER op – vi kender til vigtigheden af at følge tæt op, og hellere én gang for meget, end for lidt.
  3. Vi er HURTIG – vi har valgt at være en lille personlig virksomhed, hvor vi værner om vores kultur, og dét at være agil over kunderne.
  4. Vi er TROVÆRDIGE – vi er til at stole på, vi er direkte, åbne og ærlige, og vil gerne sætte et aftryk hos kunderne om at vi er autentiske.
  5. Vi er VENNER med kunderne – vi ser kundeforholdet som et samarbejde, hvor begge er vindere og ingen er tabere, og hvor vi behandler hinanden som bedste venner ville gøre.
All search results